H πρακτική της γιόγκα αποτελείται από μία σειρά ασκήσεων και τεχνικών αναπνοής που έχουν σκοπό την αυτογνωσία.

Η γιόγκα συμβάλλει σημαντικά στην εξισορρόπηση του μεταβολισμού, την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, του ενδοκρινικού ή του καρδιαγγειακού συστήματος και προσφέρει ανακούφιση από τον πόνο, είτε αυτός οφείλεται σε χρόνιες παθήσεις είτε σε τραυματισμό. Σήμερα, η γιόγκα προτείνεται σε εγκύους καθώς συγκεκριμένες ασκήσεις συμβάλλουν σε ένα φυσιολογικό τοκετό. Περιλαμβάνεται, επίσης, σε προγράμματα απεξάρτησης τοξικομανών.

Mέσω της αυτοσυγκέντρωσης και του διαλογισμού ο νους ηρεμεί, η ενέργεια δεν σπαταλιέται άσκοπα, αλλά διοχετεύεται προς την κατεύθυνση που χρειάζεται κάθε φορά για να αντιμετωπίσει τις διάφορες καταστάσεις «έκτακτης ανάγκης» που προκύπτουν καθημερινά. Λειτουργεί σαν αντικαταθλιπτικό γιατί, αντίθετα με το σύστημα αξιών του δυτικού ανθρώπου, στη φιλοσοφία της γιόγκα το «Εγώ» χάνει την κυριαρχία του. Έτσι δημιουργείται μία νέα, άκρως απελευθερωτική προοπτική ζωής.

Σωματικά οφέλη: Η γιόγκα ενδείκνυται για τη θεραπεία προβλημάτων στον αυχένα, τη μέση, το καρδιακό και κυκλοφοριακό σύστημα και τις αρθρίτιδες. Ακόμη, έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη βελτίωση της ερωτικής ζωής, σε προβλήματα γονιμότητας και σε ορμονικές διαταραχές (πόνοι στην κοιλιά, ενοχλήσεις κατά την σεξουαλική επαφή).

Tα οφέλη στην ψυχή: Mειώνει τις εκρήξεις θυμού, τα συμπτώματα της κατάθλιψης, επαναφέρει την αυτοεκτίμηση ώστε να βοηθά στις καλύτερες κοινωνικές και προσωπικές σχέσεις. Γενικότερα με τη γιόγκα αυξάνεται η διαύγεια και έχουμε περισσότερη ενέργεια οπότε αναπτύσσεται η δημιουργικότητα και η συγκέντρωση με αποτέλεσμα την επίτευξη των στόχων. Το σημαντικότερο όμως απ' όλα είναι αίσθηση της γαλήνης, της ειρήνης, της ευτυχίας που δημιουργείται και της αυτοπεποίθησης ότι όλα μπορούν να αντιμετωπιστούν με τη δύναμη της ψυχής μας.

Tα πιο δημοφιλή είδη γιόγκα

Στη Σχολη "dance drops" τα μαθήματα γιόγκα θα έχουν στόχο την εξισορρόπηση και την ένωση του σώματος, της ψυχής και του πνεύματος.

Θα έχουμε οδηγό μας τη σελήνη, τον κύκλο που κάνει και την επιρροή που μας ασκεί.

Οι πρακτικές μας θα εναλλάσσονται από yin yoga με κυρίαρχο στοιχείο το νερό, σε ashtanga vinyasa yoga (yang practice) με στοιχείο τη φωτιά.

Στην yin yoga καταβάλουμε λιγότερη μυϊκή προσπάθεια και δύναμη, αφήνουμε τη βαρύτητα να μας γειώσει.

Μένουμε αρκετό χρόνο στην κάθε θέση, αναπνέουμε μαλακά και έχουμε στόχο τη διάταση του σώματος και την απελευθέρωση του στρες και των εντάσεων από το σώμα και την ψυχή.

Η ashtanga vinyasa yoga είναι μία ενεργητική πρακτική που απαιτεί πειθαρχεία και συγκέντρωση.

Αναπνέουμε συνειδητά καθ' όλη τη διάρκεια της, πραγματοποιούμε πολλές και γρήγορες εναλλαγές στις θέσεις.

Ο απώτερος σκοπός αυτής της πρακτικής είναι η ενδυνάμωση του σώματος και του νου.