Τα οφέλη της άσκησης σε όλες τις ηλικίες επισημαίνονται διαρκώς από τους γιατρούς. Η άσκηση βοηθά στην αποβολή του άγχους και σ την κοινωνικοποίηση μας, καταπολεμά την παχυσαρκία, βελτιώνει τον ύπνο,καταπολεμά την οστεοπόρωση ενώ βοηθά σε μεγάλο βαθμό τη μνήμη μας.

Με λίγα λόγια η άσκηση μάς προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 70 Η ΤΑ 80 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΑΣΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ Καθώς μεγαλώνει κανείς, μειώνεται η περιεκτικότητα του σώματός του σε υγρά, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το αρθρικό υγρό, που προστατεύει τις αρθρώσεις. Χάνεται πολύ γρήγορα μεγάλο μέρος του μυϊκού ιστού, το οποίο αντικαθίσταται από λίπος, ενώ επιδεινώνεται η κατάσταση των οστών και των μυών.

Οι άνδρες χάνουν αρκετή μυϊκή δύναμη, ενώ οι περισσότερες γυναίκες παίρνουν βάρος και αποκτούν λίπος που συγκεντρώνεται κυρίως γύρω απ’ τη μέση.

Όσοι συνεχίζουν να γυμνάζονται μετά την ηλικία των 60 είναι λιγότερο επιρρεπείς σε πτώσεις και Είναι πιο ευκίνητοι. «Οσο κι αν ακούγεται περίεργο ο άνθρωπος όταν φτάσει τα 60 δεν θα πρέπει να μειώσει τη φυσική δραστηριότητα, αλλά να την αυξήσει.».

Η άσκηση στην Τρίτη ηλικία συμβάλει στην διατήρηση όχι μόνο των κινητικών μας λειτουργιών, αλλά και της όρασης και της ακοής.

Βελτιώνει το καρδειαγγειακό και το αναπνευστικό σύστημα, αυξάνει τη μυϊκή μάζα,